Weer 15 medewerkers geslaagd voor hun gastvrijheidstraining

Natuurlijk hebben onze medewerkers altijd het beste voor met de klanten, maar gastvrijheid is ook voor een groot deel onbewust. Dat was eigenlijk de boodschap van de trainingen die onze medewerkers hebben gehad. Deze avond werd geleid door The Food Professor.

Ook het kantoor deed mee met de trainingen, zelfs eigenaren Fred en Karin waren van de partij om meer feeling te krijgen met waar onze medewerkers in hun werk tegenaan lopen. Daar kwamen wel verrassende dingen uit, zo komen ze soms in situaties waarin er duidelijk op ze wordt neergekeken maar waarin het wel erg belangrijk is om rustig en professioneel te blijven. The Food Professor heeft ze veel tips gegeven over hoe ze dit soort situaties moeten aanpakken.

Training Foodprofessor

Ook het onbewuste onderdeel bleek een openbaring te zijn. Het zijn geen ingewikkelde dingen maar het is belangrijk om er bewust van te zijn. Als je bijvoorbeeld een erg druk moment hebt, heb je de neiging om gehaast rond te rennen. Dit is alleen niet erg gastvrij voor de gasten, dus werd de tip gegeven achter wel je gang te gaan als dit nodig is maar zodra je op de vloer staat rustig aan te doen. Zo werden er ook tips gegeven over hoe je dit vanuit jezelf kan bereiken, het moet geen toneelstuk zijn maar oprecht zijn. Ons personeel was erg actief tijdens te trainingen en wisten zelfs de trainer uit te dagen, ook voor ons was dit erg inspirerend om te zien. Wij zijn erg trots om te melden dat iedereen het certificaat met grote tevredenheid van The Food Professor heeft gehaald.

LOGO-FoodProfessor

The Food Professor is een samenwerkingspartner van Facilities4all, het overkoepelende bedrijf van onder andere ook People4all. Drie van zijn locaties zijn bekroond met een prijs voor het meest gastvrije restaurant van Nederland, de rest heeft ook een nieuwe formule die volledig naar tevredenheid werkt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*


error: